מכבי ממשיכה להתרחב בשכונות ירושלים

עפר גדנקן 1 Comment on מכבי ממשיכה להתרחב בשכונות ירושלים

נפתחה מרפאה נוספת של מכבי שירותי בריאות בשכונת בין וגן הירושלמית

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי ממשיכה להתרחב בשכונות ירושלים ולפתח את שירותי הבריאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר לטובת התושבים. כחלק מהתרחבות זו, השבוע פתחה מכבי את מרפאת ד"ר טובעלם בשכונת בית וגן, אשר תעניק שירותי בריאות מקצועיים למשפחות המתגוררות בשכונה. במעמד הפתיחה השתתפו הגאון רבי בן ציון אזרחי שליט"א, מראשי ישיבת 'עטרת ישראל', והנהלת מחוז ירושלים והשפלה במכבי. "עבודה אינטנסיבית של כלל המעורבים הביאה לפתיחה מהירה ויעילה של המרפאה החדשה".

הצמיחה של מכבי בירושלים נמשכת: במעמד מצומצם בו נכחו הגאון רבי בן ציון אזרחי שליט"א מראשי ישיבת 'עטרת ישראל', ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל, הנהלת המחוז והמרחב במכבי, מנהל המגזר החרדי במחוז הרב יצחק קליין ומנהל הדוברות והתקשורת למגזר החרדי במכבי ר' משה שלזינגר, נחנכה המרפאה החדשה 'ד"ר טובעלם' של מכבי בשכונת בית וגן הירושלמית. המרפאה החדשה תעניק שירותי בריאות מקצועיים בסטנדרטים גבוהים לתושבי השכונה.

בקביעת המזוזה כובד הגאון רבי בן ציון אזרחי שליט"א, שציין כי מכבי היא קופה גדולה ומוערכת במגזר החרדי ופועלת בהתאמה לצרכי האוכלוסייה. "אני מברך אותם על כך שהם החליטו לחזק את עצמם בשכונות ירושלים ולהביא את הבשורה הטובה של רפואה מקצועית לתושבי המקום".

בסיום דבריו הוא הודה לד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה, על כל פועלו הרב למען חברי מכבי והאוכלוסייה החרדית תושבי ירושלים. כמו כן, הוא הודה לו על השירותים הרפואיים הרבים שהוא משקיע למען בריאותם של הכלל והפרט תוך התאמה לצורכי הקהילה. בנוסף, שיבח את המהלך החדש 'אפ אפ' של מכבי שיוצא בימים אלו למען בריאותם של חברי מכבי בפרט ולמען הכלל. "יש חובה לשמור על אורח חיים בריא ותוכנית זו תטמיע את החשיבות מדין 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם', שזה ציווי מהתורה הקדושה".

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "מברך על ההתפתחות של מכבי בירושלים ומודה לכל אלה שעמלו על פתיחת המרפאה תוך תקופה קצרה. אני רוצה להודות לגאון שליט"א שכיבד אותנו בנוכחותו ולהנהלת המחוז והמרחב במכבי על עשייתם הברוכה שקובעת סטנדרטים חדשים עבור כלל חברי מכבי. אנו רואים חשיבות רבה בהמשך הרחבת שירותי הבריאות בשכונות ירושלים למען התושבים".



1 תגובות

מיין תגובות